De Sushimeisjes

1 views

De Sushimeisjes zijn twee zussen uit Den Haag die hun passie voor sushi delen. Begonnen als een klein tokootje, groeide ...

Ontdek alle mogelijkheden van Exploreca

Bekijk alle reviews, schrijf reviews, ontvang promoties en nog veel meer!

Over De Sushimeisjes

De Sushimeisjes zijn twee zussen uit Den Haag die hun passie voor sushi delen. Begonnen als een klein tokootje, groeide hun onderneming in bijna tien jaar uit tot een geliefde plek waar verse sushi en persoonlijke gastvrijheid centraal staan. Gevestigd in de levendige Bomenbuurt, op de hoek van de Valkenboskade en de Thomsonlaan, biedt het restaurant een sfeervol en knus kader waar gasten aan tafel worden bediend en kunnen genieten van zowel vertrouwde sushi als wisselende specials. Naast het restaurant werkt het team aan een toekomstgerichte uitbreiding: in november 2025 openen ze Café Su naast het restaurant, een Aziatisch geïnspireerd lunchcafé in hetzelfde pand, waar geen sushi geserveerd wordt maar verrassende lunchgerechten en bites. Catering en workshops horen er ook bij: ze verzorgen sushi voor feestjes, borrels en bedrijfs-events, met advies voor vroege bestellingen zodat alles perfect verloopt. Oprichters Lisa en Nicole versterken samen met een hecht team de toewijding aan kwaliteit, gastvrijheid en aandacht voor de gast. Een avond bij De Sushimeisjes combineert versheid, sfeer en een persoonlijke benadering, met een vooruitkijkende blik op uitbreiding en nieuwe invullingen van de eetervaring.