De Sushimeisjes

De Sushimeisjes is een sushi-restaurant gerund door twee oprichters die hun passie al bijna tien jaar delen. De zaak ade...

Ontdek alle mogelijkheden van Exploreca

Bekijk alle reviews, schrijf reviews, ontvang promoties en nog veel meer!

Over De Sushimeisjes

De Sushimeisjes is een sushi-restaurant gerund door twee oprichters die hun passie al bijna tien jaar delen. De zaak ademt een sfeervolle en huiselijke vibe: knus, gastvrij en gericht op persoonlijk contact aan tafel. Het aanbod draait om verse sushi en de liefde voor kwaliteitsvolle ingrediënten, maar er is ook ruimte voor wisselende specials die de creatieve kant van de keuken laten zien. Het restaurant biedt dagelijks diner aan vanaf 16:30 uur, met de keuken die tot 21:00 uur open is, waardoor gasten kunnen genieten van een ontspannen avond met attentive service. Daarnaast opent in november 2025 Café Su: een Aziatisch geïnspireerd lunchcafé in hetzelfde pand waar geen sushi geserveerd wordt, maar verrassende lunchgerechten en bites worden aangeboden. Dit lunchconcept vult het verhaal aan met overdag een andere beleving en biedt zo extra opties voor verschillende gelegenheden. Voor evenementen zoals meetings, babyshowers en bedrijfsfeesten regelen De Sushimeisjes graag sushi voor lunch, borrel of diner. Een tip: bestel vroegtijdig zodat alles precies gepland kan worden. Oprichters Lisa en Nicole sturen het team met passie aan; ze worden gesteund door een betrokken crew die kwaliteit, gezellige sfeer en gastvrijheid centraal stelt. Een bezoek aan De Sushimeisjes is een kleine, smakelijke uitspatting met persoonlijke aandacht.